Prisma Media ušetrila 30% za 45 dní s Google Apps

PrismaBMediaBlogoRozhovor s Franckom Barlemontom, riaditeľom informačných systémov Prisma Media, druhý najväčší vydavateľ časopisov vo Francúzsku. Pozrime sa, čo organizácie, ktoré prešli na Google môžu povedať.

Prisma Media je francúzsky vydavateľ časopisov s približne 20-timi titulmi v predmetoch, ako je fotografovanie, umenie a cestovanie. Od toho, ako snímať najlepšie fotky, po ako správne variť suflé, naše tituly, vrátane National Geographic, Female Current and Current Kitchen (Dnešná Žena, dnešná kuchyňa), ktoré informujú a zábavajú čitateľov roky.

Ako riaditeľ informačných systémov Prisma médiá, je mojou prácou držať prst na tepne toho, ako naši zamestnanci používajú technológie. Rovnako ako vydavateľský priemysel zaznamenal rozsiahle zmeny v posledných niekoľkých rokoch, tak aj spôsob, ako naši zamestnanci používajú technológie. V minulom roku som zistil, že niekoľko podnikavích zamestnancov, ktorí vzdaním sa nášho firemnej hostovaného e-mailového systému v prospech Gmailu. Došli na hranicu svojej e-mailovej kôty a potreboval spôsob, ako zostať produktívny.

Nepodporované technológie prinášajú tradične na pracovisku so sebou obavy ohľadom zabezpečenia, nedostatočnej správy a riadenia. Iné spoločnosti mohli rýchlo zrušiť prístup k službe Gmail pre dotknutých pracovníkov a pripomenúť im štandardnú firemnú politiku, pokiaľ ide o použitie nepodporovaných technológií pri práci. Namiesto toho sme sa rozhodli pozrieť sa na to ako túto príležitosť  využiť prehodnotili sme naše technologické prostredie. Rozhodli sme sa ísť do Google Apps for Business z niekoľkých dôvodov.

Po prvé, Aplikácia vyžaduje oveľa menšiu podporu ako predchádzajúce riešenia. A jednoducho tým, že používame Google, znížili sme telefonáty na IT support približne o 30 percent, čo nám ušetrilo peniaze, a uvoľnilo naše IT oddelenie pre iné úlohy.

Druhým dôvodom bola cena. Prechodom na Google sme znížili naše e-mailové náklady približne o tretinu, čo je veľa, najmä keď si uvedomíme, že máme prístup k oveľa lepšiemu a modernejšiemu produktu. Napokon, keď prechod bol bez problémov.

Pri práci s distribútormi služby Google Apps GPartner, sme boli schopní aj naďalej riadiť a prevádzkovať naše podnikanie bez zaváhaní, kým GPartner ovládal prechod asi počas 45 dní. Google Apps nám dáva modernejšiu, robustnejšiu a flexibilnejšiu platformu, za tretinu nákladov a uvoľnuje zdoje našej technickej podpory. To nám umožňuje robiť to, čo je dôležitejšie: zamerať sa na naše podnikanie. Jedinou nevýhodou je, že sme tento krok sa neurobili skôr.